طراحی سایت شرکتی
طراحی وب سایت های شرکتی بر اساس نیاز مشتریان
یکی از نیازهای ضروری هر شرکت و موسسه بعد از ثبت و در هنگام شروع فعالیت طراحی و راه اندازی یک وب سایت مناسب و کارآمد جهت معرفی شرکت یا موسسه و محصولات و خدماتی است که آن شرکت یا موسسه قرار است به مشتریان خود بفروشد یا ارائه دهد.
چرا هر شرکت یا موسسه به یک وب سایت نیاز دارد؟
حضور آنلاین یک کسب و کار ، صرف نظر از صنعتی که در آن قرار دارد ، می تواند تأثیر بسزایی در موفقیت آن داشته باشد. در این عصر ، برخی از مشاغل هنوز نمی دانند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید به وب سایت آنها مراجعه می کنند.
درصورتیکه یک شرکت حضور قدرتمندی در اینترنت داشته باشد می تواند در آمد زایی بیشتری داشته باشد. بله ، کیفیت وب سایت شما بر نتایج شما تأثیر زیادی می گذارد ، اما هدف این مطلب اینستکه به اهمیت داشتن یک وب سایت ایده آل پی ببریم.
ما به شرکت های بزرگ و کوچک زیادی کمک کرده ایم تا وب سایت خود را طراحی کنند و وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ شوند. بعضی از سازمانها و شرکت ها از اینکه وارد این عرصه بشوند یا نه مردد هستند چون احساس می کنند دانش فنی لازم را ندارند و نمی دانند چطور باید بعد از طراحی وب سایت آنرا مدیریت کنند. بعضی از شرکت ها هم نگران هزینه طراحی سایت هستند.
اما ما برای شما یک خبر خوب داریم. نگران نباشید. این کار هم راه حل خودش را دارد. در ادامه مهمترین دلایل داشتن وب سایت را می گوییم . این دلایل به شما نشان می دهد که وجود یک وب سایت چقدر برای کسب و کار و شرکت تان مفید می باشد.
یکی از دلایل اصلی داشتن وب سایت برای تجارت شما افزایش اعتبار برای شرکت و کسب و کارتان است. به احتمال زیاد چندین ارائه دهنده خدمات مشابه خدمات شما را ارائه می دهند. یکی از راه های برجسته بودن شما نسبت به سایر رقبا ، داشتن وب سایتی است که به نظر خوب و قدرتمند می آید و به مصرف کنندگان شما اطلاعات با کیفیت را بدرستی می رساند.
اگر وب سایت نداشته باشید ممکن است مردم تجارت شما را به رسمیت نشناسند. داشتن یک وب سایت قوی فرصتی است برای اینکه بر ذهن مشتریان اولین تاثیر مثبت و عالی را بگذاریم و به مردم این اطمینان را بدهیم که یک تجارت و کسب و کار واقعی هستید.
با ایجاد یک وب سایت خوب برند خود را به مشتریان احتمالی نشان دهید این کار یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.با این کار می توانید مشخص کنید که چه کسی هستید ، چه کار می کنید و پایه و اساس کارتان چه چیزی است. این کار احتمال خرید مشتریان از شما افزایش می دهد.
پس داشتن یک وب سایت مناسب که در حد و اندازه های برند تان باشد موضوعی است که می تواند شما را از رقبا جدا کند و جلو بیاندازد. اما انجام این کار به این سادگی ها هم نیست و چالش های خودش را دارد. زیرا افراد به راحتی نمی توانند اطلاعات قابل اعتماد و مناسبی را در مورد تجارت شما بدست آورند.
شاید یک از جذاب ترین دلایل داشتن وب سایت برای کسب و کارمان این باشد که داشتن وب سایت باعث می شود افراد بسیار سریعتر با برندمان آشنا شوند .
زمانیکه افراد بصورت آنلاین و با جستجوی در اینترنت شما را پیدا می کنند، به محصولات یا خدمات شما بیشتر علاقه مند می شوند و دوست دارند در موردتان بیشتر بدانند. به لطف اطلاعاتی که در وب سایت تان به مشتریان می دهید به مشتریان این امکان را می دهید که با شما تماس بگیرند و به این ترتیب فروش خود را افزایش می دهید.
پس از آنلاین شدن و داشتن وب سایتی بهینه سازی شده در جستجوگرها ، این شانس را دارید که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید. این بدان معناست که وقتی افراد در جستجوی محصول یا خدمات هستند ، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما در نتایج نشان داده شود. این موضوع به شما این امکان را می دهد تا مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.
بسیاری از کسب و کارها و مشاغل با مشتریانی که الان دارید ارتباط برقرار می کنند و سوالات ساده ای که در مورد مکان و ساعات کاری تان دارند را از آنها می پرسند . اگر همین مشتریان با شما تماس بگیرند و تماس از دست برود مشتری ناراضی شده و همچنین اگر هم تماس ها برقرار شوند باعث اتلاف انرژی کارکنان و انحراف تمرکز آنها از مهمترین قسمت های کار خواهد شد. پس داشتن یک وب سایت خوب و عالی می تواند تماس های بی مورد را کاهش داده و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال ، به مشتریان کمک می کند بدون اینکه احتیاجی به تماس داشته باشند ، اطلاعات مورد نظرشان را بیابند. که در نهایت باعث ایجاد یک تجربه کاربری لذت بخش برای آنها خواهد شد.
از آنجاییکه وب سایت شما 24 ساعت هفته در دسترس است، ارسال اطلاعیه ها و به روز رسانی های شرکت به مشتریان بسیار آسان خواهد بود. و این بهترین راه برای به روز نگه داشتن آنها در مورد فعالیتهایی است که انجام می دهید. زمانیکه که چیزی به مشتریان مربوط باشد با وجود وب سایت احتمال اینکه بتوانید آنها را زودتر آگاه کنید بسیار افزایش می یابد.
اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید تا بتوانید از این طریق تجارت و کسب و کار خود را پیشرفت بدهید داشتن یک وب سایت به شما کمک می کند تا مشتریانی که به صفحه اصلی یا سایر صفحات سایت تان سر زده اند شناسایی کنید برای این کار می توانید ، تاریخچه ترافیک کاربرانی که به وب سایت تان مراجعه نموده اند را بررسی نمایید تا بتوانید
بهترین مشتریان را شناسایی نموده و بیشترین و بهترین بازده را از تبلیغات خود بدست آورید. این هدفت چیزی نیست که بتوان بدون داشتن وب سایت به آن دست یافت پس اگر هنوز قصد تبلیغات ندارید سعی کنید اول وب سایت خود را راه اندازی نمایید.
امروزه وب سایت ها برای تجارت ضروری شده اند. من اکیداً توصیه می کنم اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، یکی ایجاد کنید. با گذشت زمان می توانید آن را بهبود ببخشید ، اما مهم این است که شروع کنید.